چک ویر

دستگاه سنجش وزن ، عمل سنجش وزن محصول در حال انتقال را انجام میدهد  . محصولات در کارخانجات تولید و  سپس توسط ماشین آلات دارای کانوایر بسته بندی میشوند . کانوایر وظیفه حمل و انتقال محصول را در کارخانه دارد . محصولات از طریق  این کانوایر ها به دستگاه چک ویر منتقل میشوند . این نحوه عملکرد دستگاه باعث صرفه در وقت میشود . محصولاتی که تسلت میشوند به صورت اتوماتیک از خط تولید خارج میشوند .   باعث کندی چرخه تولید در کارخانه نشود .

تعیین میزان وزن قابل کنترل از ویژگی های خوب و کاربردی دستگاه  کنترل وزن  در حرکت میباشد . محصولات نا منطبق با معیار و حدود تعریف شده برگشت داده میشوند . محصولات برگشت داده شد داخل مسیر جداگانه هدایت میشوند . کاربر دستگاه  میتواند تمام محصولات برگشت داده شده را بررسی کند . حدود معیار برگشتی در دستگاه قابل تنظیم است .

این تنظیم برای کاربر دستگاه کنترل وزن براحتی قابل انجام است . در پنل دستگاه توزین منوی آماری تعبیه شده است . در این صفحه کاربر قادر خواهد بود که عدد توزین وزن محصولات برگشتی را مشاهده کند . نموداری نمایش داده شده در این صفحه است . کاربر با تماشای این نمودار قادر خواهد بود راجع به میزان خطای تولید محصول اظهار نظر کند . تنظیمات دستگاه چک ویر براحتی در دسترس کاربر خواهد بود . نوع آلیایژ بکار رفته در طراحی با توجه به استاندارد حاکم بر کارخانه محصول تعیین و اجرا  میشود .

دستگاه کنترل وزن  از قطعات رایج بازار طراحی شده است . تعمیرات دستگاه توزین یا چک ویر با حداقل دانش فنی قابل انجام است . سیستم کدینگ برنامه کنترل دستگاه داخلی است . این نوع ساخت دستگاه مطمئن برای خدمات پس از فروش میباشد . پنل دستگاه تمام تنظیمات مورد نیاز واطلاعات ذخیره شده  را دراختیار کاربر قرار میدهد .

http://saminsanatco.com/content/3619/%da%86%da%a9-%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%88%d8%b2%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b2%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d9%88%d8%b2%d9%86/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد